کاربران چه چیزهایی را جست‌جو می‌کنند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روشهای افزایش سئو سایت و آدرس seo24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 34
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 99
:: بازدید سال : 261
:: بازدید کلی : 9201

RSS

Powered By
loxblog.Com

کاربران چه چیزهایی را جست‌جو می‌کنند؟
جمعه 17 دی 1395 ساعت 16:56 | بازدید : 327 | نوشته ‌شده به دست رضا کریم زاده | ( نظرات )

نمایش تبلیغات شما در گوگل ادوردز وابستگی کامل به انطباق جست‌جوی کاربر با کلیدواژه های آگهی دهنده دارد. خوب است به انگیزه های کاربران برای جست‌جو در گوگل بپردازیم. وقتی انگیزه های کاربران مشخص شد تحقیق برای انتخاب کلیدواژه های مناسب آغاز می‌شود و حساب تبلیغاتی ادوردز بر اساس کلیدواژه های انتخابی سازمان می‌یابد. برخی از دلایل جست‌جوی افراد در گوگل این‌ها هستند:

 

  • جست‌جو کننده می‌خواهد محصولی را آنلاین بخرد. او به دنبال بهترین قیمت، دریافت سریع کالا، ضمانت محصول، وب‌سایت قابل اعتماد و چشم‌نواز و از این قبیل فاکتورهاست. برای بهره گیری از این رفتار جست‌جو، آگهی دهنده باید حساب کاربری خود را بر اساس محصولاتی که عرضه می‌کند سازمان دهد و از کلیدواژه های محصول‌ محور استفاده کند. متن آگهی باید کلیدواژه را شامل شود و جست‌جو کننده را به صفحه ای هدایت کند که بیش‌ترین ارتباط را با محصول مورد نظر کاربر داشته باشد. اگر کاربر می‌خواهد از جدول پخش فیلم‌های سینمایی اطلاع پیدا کند باید او را به صفحه ای هدایت کنید که این جدول را به راحتی پیدا کند. اما اگر کاربر به دنبال بلیت سینما می‌گردد در صورت امکان او را به صفحه رزرو بلیت هدایت کنید. در بیش‌تر مواقع دقت تا این حد نه ممکن است و نه لازم؛ این کار نیاز به تعداد زیادی آگهی دارد. اما رعایت ارتباط صفحه مقصد با جست‌جوی کاربر در حد قابل قبول لازم است.
  • کاربر می‌خواهد محل خاصی را برای کار خاصی پیدا کند. برای این‌که به کاربر در یافتن محل مورد نظرش کمک شود، آگهی دهنده باید اطلاعات مربوط به مکان را نیز در کلیدواژه های خود داخل کند: «مدرسه فوتبال در اصفهان» در این مورد بهتر از «مدرسه فوتبال» است. گوگل از تکنیک‌های هدف گذاری جغرافیایی متعددی برای نشان دادن تبلیغات بر اساس جستار کاربر و موقعیت جغرافیایی او استفاده می‌کند. کلیدواژه های مکان محور در ترکیب با ویژگی‌هایی مانند استفاده از ملحقات مکان و تماس در متن آگهی باعث می‌شود کسب و کارهای محلی در صفحه نتایج جست‌جو بالاتر بیایند.
  • کاربر به دنبال پاسخی برای یک پرسش است. برای سرمایه گذاری روی این رفتار جست‌جو، آگهی دهنده می‌تواند از پرسش به عنوان کلیدواژه استفاده کند: «بهترین دمای آکواریوم چیست؟» «چگونه محصول توت‌ فرنگی خود را زیاد کنم؟» متن آگهی نیز باید کاربر را ترغیب کند که از صفحه شما بازدید کند و البته در این صفحه باید کاربر جواب پرسش خود را بیابد. حداقل فایده ای که از این کار می‌برید این است که کاربر به وب‌سایت شما به عنوان یک مرجع اطلاعاتی در آن موضوع خاص اعتماد پیدا خواهد کرد. شما از کلیک این کاربر احتمالاً پولی در نخواهید آورید، اما ممکن است او برای اطلاعات بیش‌تر یا خرید مجدداً به سایت شما مراجعه کند یا سایت‌تان را به دوستانش معرفی نماید. اگر مثلاً شما در کار فروش کود هستید می‌توانید در کنار ارایه اطلاعات مورد نیاز کاربر در صفحه مقصد محصولات خود را نیز معرفی کنید.
  • کاربر دچار عوارضی شده و دنبال تشخیص مشکل است. جستارهایی مانند «چرا وقتی پشت میز می‌نشینم کمرم درد می‌گیرد؟» یا «بی‌حسی انگشت‌های پا» می‌تواند مربوط به کاربری باشد که نیاز به صندلی‌های اداری استاندارد یا کفش طبی مناسب دارد. بهره گرفتن از این کلیدواژه ها برای ارتباط با کاربرانی که خود نمی‌دانند به چه محصولی احتیاج دارند مفید است.
  • کاربر مشکلی دارد و دنبال راه حل آن است. مثلاً موش‌ها پشت اجاق خانه اش بساط پهن کرده‌اند و هر بار موقع آشپزی مجبور است آن‌ها را دنبال کند. او در گوگل عبارت «از بین بردن موش»، «کشتن موش»، «رفع مشکل موش» و مانند این‌ها را جست‌جو می‌کند. فرصت مناسبی است برای تولیدکنندگان مرگ‌موش، تله، یا فروشندگان گربه تا آگهی‌های خود را نشان کاربر بدهند.
  • کاربر نیاز به راهنمایی برای خرید دارد. او می‌خواهد تلویزیون قدیمی خود را از خدمت بازنشسته کند و دنبال یک تلویزیون مناسب جدید است. با انواع فناوری‌های موجود در بازار عجیب نیست که او دودل شود و به جستجوهایی نظیر «پلاسما یا ال سی دی»، «کیفیت تلویزیون‌های سه‌بعدی» یا «بهترین مارک‌های تلویزیون» اقدام کند. استفاده از این کلیدواژه ها باید با احتیاط توأم باشد، زیرا کاربر هنوز در مرحله اولیه پیش از خرید است و فعلاً در حال جمع آوری اطلاعات است. اما آگهی دهنده ها می‌توانند از این جست‌جوها برای ایجاد رابطه با مشتری‌های احتمالی از همان اولین گام‌های آن‌ها برای خرید استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: گوگل , تبلیغات اینترنتی , فروش اینترنتی , تبلیغات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: